گروه صنعتی کاسپین از زمره تأمین کنندگانی است که با ارائه محصولات و خدمات متنوع از برندهای مختلف توانایی تأمین سهمی قابل توجه از نیازهای مشتریان در زمینه تأمین و راه اندازی تجهیزات اتوماسیون صنعتی، قطعات الکترونیکی و ابزارهای اندازه گیری دقیق را کسب کرده است. این گروه ضمن برقراری ارتباطات موثر با تولیدکنندگان معتبر بین المللی از کشورهای مختلف به این مهم دست یافته است و برند چینی Friendly Elect از جمله این تولیدکنندگان است که در زمینه تولید و ارائه انواع ماژول ها و بردها تخصص دارد. ابتنای ساختار این سازمان بر تحقیق و توسعه قابلیت بالایی جهت طراحی و تولید محصولات فناورانه به آن بخشیده است و همین امر برند Friendly Elec را ظرف مدت زمان کوتاهی در فرایندی پرشتاب به برندی معتبر در سطح جهانی تبدیل کرده است.

شرکت Friendly Elec عمدتا در زمینه تولید ابزارهای نرم افزاری و توسعه و سیستم های کنترل و تنظیمات سخت افزاری نظیر وای فای، شبکه، LED ها، USB OTG ،HDMI ،CODEC، دوربین، حافظه، CPU و نظایر آن فعالیت دارد. کیفیت و تنوع بالا، محصولات این شرکت را در اقصی نقاط جهان خصوصا اروپا بسیار محبوب کرده است، به طوریکه این شرکت چینی در حال حاضر دارای مراکز فروش در کشورهای مختلف نظیر دانمارک، فنلاند، آلمان، سوئیس، اتریش و … است.

محصولات Friendly Elec:

ماژول CPU: ماژولهای CPU از عمده محصولات ارائه شده توسط این برند محسوب میشوند. این محصولات در سریهای ده گانه SOM-RK3399V2 Dev Kit ،SOM-RK3399 ،Core6818 ،CORE4418 ،Smart6818 و … تولید و روانه بازار می شوند. سری SOM-RK3399V2 Dev Kit این محصولات با آپشنهایی نظیر صفحه نمایش  LCD لمسی 7 اینچی، دوشاخه آداپتور مبدل، و نظایر آن به مشتریان عرضه می شود. سری SOM-RK3399 دارای رم 4 گیاگبایتی، فلش 16 گیگ، ماژول وای فای دو آنتنه، چندین رابط و پورت و از این قبیل است. این محصول هارد دیسک قدرتمند با سرعت زیاد داشته و دارای سیستم پشتیبانی نرم افزاری مطمئنی است. سری Core6818 دارای CPU سامسونگ، حافظه 1 گیگابایتی، سیستم اتصال به شبکه مطمئن، خروجی ویدئویی با کیفیت و قابلیت عملکردی بین دماهای منفی 20 تا مثبت 70 درجه سانتیگراد است. سری CORE4418 از ماژولهای CPU شرکت Friendly Elec نیز دارای رابط خروجی ویدئو، وای فای و بلوتوس توکار، رم 1 گیگ و توان پشتیبانی سیستم عاملهای اندروید، لینوکس و… است. سایر ماژولهای CPU تولیدی این برند چینی نیز ویژگیهای خاص خود را دارند که می توانید ضمن برقراری تماس با ما با مشخصات فنی آنها آشنا شوید.

مینی بوردها: این دسته از تولیدات Friendly Elec نیز سه سری محصول را شامل میشوند. سری Mini6410 دارای فلش یک گیگابایتی، صفحه نمایش ال سی دی 4.3 اینچی و لوازم جانبی و یدکی استاندارد است. ابعاد 11 در 11 سانتیمتری، رم 256 مگابایتی، قابلیت نصب کارت حافظه جانبی، سیستم RTC، ورودی صدای استریوجک، خروجی میکروفن و قابلیت پشتیبانی سیستم عاملهای ویندوز، لینوکس و اندروید از ویژگیهای این محصول است. سری Mini2451 از دیگر مینی بوردهای این شرکت چینی است که دارای فلش 256 مگابایت و صفحه نمایش ال سی دی 3.5 اینچ است. این محصول در ابعاد 10 در 10 سانتیمتر عرضه می شود و همچون محصول مشابه دارای ورودی صدای استریوجک و خروجی میکروفن می باشد. دارا بودن ورودی و خروجی استفاده کننده یا یوزر، RTC، نصب کارت حافظه خارجی و پشتیبانی سیستم عاملهای ویندوز و لینوکس از ویژگیهای این محصول است. سری Mini2440 آخرین سری از مینی بوردهای تولیدی Friendly Elec است که ویژگیهایی نقریبا مشابه با سری 2451 دارد.

نانو Pc و نانو Pi: اين محصولات در سريهاي NanoPC-T6 ،NanoPi R6C ،NanoPi R5C ،NanoPi R6S ،NanoPi R4SE ،NanoPi R5S ،NanoPi R4S و … توليد و به مشتريان عرضه ميشوند. بسته به نیاز مشتریان طیف متنوعی از مدلهای این محصولات بر اساس میزان حافظه، و برخی آپشن ها شامل آداپتور، کنترلر و … ارائه میشود.

محفظه و نگهدارنده: این محصولات نیز در انواع آهنی, پلاستیکی، اکریلیک، و نظایر آن تولید میشوند. سری اکریلیک این محصولات شامل مدلهای NEO/NEO2/AIR و NEO Plus2 میشوند. سری پلاستیکی این محصولات نیز در مدل NanoPc T2/T3 ABS Housing تولید و به مشتریان ارائه میشود.

سنسورها/ ماژولهای BakeBit: کیت استارتر BakeBit یک فناوری جدید است که شامل چندین ماژول سنسور می شود. این محصول دارای بردهای سخت افزاری NEO-HUB، ماژول سنسور و نرم افزارهای مرتبط است. دیگر محصول از این سری NanoHat Hub است که دارای 3 رابط 12C، 3 رابط آنالوگ، 2 رابط UART و 4 رابط دیجیتال است. این محصول نقش رابط را میان NanoPi NEO/AIR و انواع ماژولهای اکسترنال بازی میکند.

ماژولهای LCD: این سری شامل نمایشگر LCD 5 اینچی با صفحه نمایش تماسی خازنی می شود که دارای رابط 24 بیتی، کیفیت بالا، پنل تماسی 5 نقطه ای و خازنی، قابلیت عملکردی در دمای منفی 20 تا مثبت 70 درجه سانتیگراد، و دمای ذخیره از منفی 30 تا مثبت 80 درجه سانتیگراد میشود. صفحه نمایش ال ای دی 11.6 اینچی با صفحه نمایش خازنی، صفحه نمایشهای LCD مقاومتی خازنی با ابعاد 2.8 و 7 اینچی از دیگر محصولات Friendly Elec در این سری هستند.

شرکت Friendly Elec علاوه بر محصولات فوق تولید کننده انواع کیت ها و پک ها، و قطعات و لوازم جانبی و یدکی مورد نیاز در زمینه محصولات تخصصی خود است. دفاتر مرکزی این شرکت در گوانژوی چین مستقر است اما برحسب توسعه مراکز توزیع و فروش خود توانسته است در بازار جهانی و بخصوص اروپا نفوذ کرده و صاحبین صنایع و خدمات فناورانه را تحت تأثیر کیفیت، دوام و قیمت مناسب خود قرار دهد. همین امر اقبال مشتریان داخلی را نیز به خود جلب کرده است و بسیاری از آنها را به استفاده از محصولات این شرکت چینی ترغیب کرده است.

ما به عنوان تأمین ماژولها و بردها  وسایر محصولات این شرکت اماده ایم کلیه خدمات آن را به شما مشتریان گرامی ارائه دهیم. گروه صنعتی کاسپین نمایندگی محصولات Friendly Elec را بر عهده دارد و برحسب ارتباطات مستمر با دفاتر فروش این شرکت می تواند کلیه خدمات تأمین شامل استعلام قیمت، خرید و تحویل، راه انداز و نصب، آموزش عملکرد  و نحوه نگهداری، مشاوره های مهندسی در خصوص انتخاب بهترین محصول و کلیه خدمات پس از فروش را به شما ارائه دهد. کافی است با ما تماس بگیرید تا از چگونگی این خدمات مطلع شود.

لینک سایت Friendly Elec

کپی مطالب بالا با ذکر منبع بلامانع است.

5/5 - (1 امتیاز)
تعداد بازدید ها : 586
فهرست