گروه صنعتی کاسپین تأمین کننده انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی، قطعات الکترونیکی، تجهیزات کنترلی،  ابزار دقیق و سایر تجهیزات فناورانه و متناسب با نیازهای روز کاربران صنعتی و خدماتی جهت اتوماسیونی کردن فرآیندها، کاهش خطای انسانی، افزایش دقت و سرعت و بهره گیر از فرصت های بهبود برای سازمانها محسوب می شود. ما برحسب رسالتمان اصل مشتری مداری را شامل جلب مطلوبیت مشتری، تحویل به موقع، تأمین محصولات باکیفیت و بادوام ظرف مدت زمان کوتاه و خدمات پس از فروش سرلوحه کارمان قرار داده ایم. در این راستا همکاری با برند radxa تولید کننده و ارائه دهنده محصولات و خدمات کامپیوتری از جمله اقدامات اخیر گروه صنعتی کاسپین به شمار می رود.

شرکت چینی radxa فعالیت خود را در سال 2012 در شنژن با تولید کامپیوترهای تک بورد شروع کرد و از این رو جزو برندهای نوپا به شمار می رود. اما ظرف همین مدت زمان کوتاه تبدیل به یک برند معتبر بین المللی با میلیون ها مشتری شد که محصولات خود را به سرتاسر جهان صادر می کند. شرکت radxa مأموریت خود را تولید و ارائه محصولات و خدمات کامپیوتری نوآورانه، با کیفیت و اطمینان عملکردی بالا و یاری رسان به صاحبان حرفه ها و صنایع جهت تحقق اهداف و چشم اندازهایشان معرفی کرده است.

محصولات شرکت radxa

شرکت چینی radxa تولیدکننده انواع تجهیزات سخت افزاری کامپیوتری و خدمات مربوط به آنهاست. در ادامه به طبقه بندی و معرفی عمده این محصولات می پردازیم:

محصولات Palmshell

این محصولات در واقع مینی پی سی یا کامپیوترهای کوچک قابل حمل و جیبی می باشند که برای سفرها و مأموریت های کاری، ارائه سخنرانی و مواردی از این دست بسیار مفیدند. این سری محصولات radxa در دو مدل تولید می شوند. سری Palmshell SLiM X2L دارای سیستم پردازشگر 4 هسته ای است، دو پورت خروجی HDMI  و دو پورت اترنت گیگابایتی است. سیستم گرافیکی 750 مگاهرتزی، رزولوشن قوی، حافظه بالا و دارا بودن سیستم وای فای داخلی از ویژگی های این محصول است. اما سری NEXT H2 این محصول قابلیتهای عملکردی میکروسرور را در قالب یک کامپیوتر کوچک ترکیب می کند. سیستم پردازش 4 هسته ای، گرفیک 1000 مگابایتی، حافظه تا 32 گیگابایت، قابلیت پشتیبانی وای فای 6 و توان کارکردی متنوع و بالا از ویژگی های این محصول است.

محصول NIO:

بورد NIO 12L از دیگر محصولات radxa  است که دارای سیستم اترنت گیگابایتی، پورت HDMI، پورت ورودی هدفون، و پورت USB Type C می باشد. پردازش تصویر این محصول بسیار بالا بوده و دارای سیستم دو دوربینه با پردازش بالاست. این محصول مطابق با نرم افزارهای اندروید، Ubonto و Yocto است.

محصول X2L:

بورد X2L از دیگر محصولات radxa  است. این محصول دارای CPU چهار هسته ای، سیستم GPU تا 750 مگاهرتز، حافظه تا 8 گیگابایت بوده و دارای دو پورت ورودی HDMI، سیستم اترنت، پورت ورودی میکروفون و سایر امکانات می باشد.

بوردهای SBC زیرو (ZERO):

این محصولات در چهار سری تولید می شوند. سری ZERO 3E برای سیستم پردازش 64 بیتی و 1.6 گیگاهرتزی، سیستم گرافیک قدرتمند، رم حافظه تا 8 گیگابایت، یک میکرو SD کارت، سیستم اترنت یا اینترنت داخلی گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی PoE، پورت USB از نوع تایپ سی، یک پورت دوربین و سیستم اتصال قوی و سایر ویژگی های منحصر بفرد است. سری ZERO 3W نیز دارای سیستم وایرلس است. در این سیستم آنتن خارجی یا آنبورد از طریق نرم افزار کنترل می شود. ساختار کوچک و کم جا در کنار قدرت عملکرد بالا، نگهداری بالای انرژی و هدر رفت کم آن، ساختار چندرسانه ای و استفاده آسان، قابلیت انتقال سریع اطلاعات و انعطاف پذیری عملکردی از ویژگی های این محصولات بشمار می رود. سری ZERO 2 Pro نیز قابلیت اتلاف حرارتی بالایی دارد، دارای سیستم پرازش و حافظه داخلی قوی است، عملکرد چندرسانه ای دارد و سیستم وای فای 5 و بولوتوث 5 را پشتیبانی می کند. محصول ZERO از این سری محصولات radxa نیز دیگر محصول پر قابلیت و پرکاربرد بشمار می رود.

ماژول های محاسباتی CM:

نقشه های خودسازمانده یا SoM های radxa از دیگر محصولات این شرکت هستند که در سه سری CM5 ،CM3I و CM3 تولید می شوند. سری CM5 که از محصولات جدید این شرکت است قابلیت عملکردی بالایی دارد و CM3I نیز برای صنایع بسیار پرکاربرد است.

محصول روتر E25:

این محصول یک کامپیوتر شبکه قابل حمل همه کاره است که دارای سیستم پردازش 4 هسته ای، سیستم گرافیک و حافظه مناسب است. این سری از محصولات radxa براحتی قابل اسمبل شده است، و اتلاف حرارتی بهینه ای دارد.

بورد IO:

بوردهای IO از دیگر محصولات radxa  هستند که در سریهای CM5 ،NX5IO ،CM3I IO ،CM3S IO ،CM3 IO و Taco تولید و به مشتریان عرضه میشوند.

بوردهای اکسپنشن:

این محصولات نیز در سریهای Pentan SATA HAT، ماژول وایرلس A8، بورد اکستنشن M.2، بورد M2 Key to SATA و بورد M2 M Key to SATA تولید می شوند.

نمایشگرها:

نمایشگرها نیز در دو سری محصولات تولید و روانه بازار می شوند. سری 10 FHD این محصولات ماژول لمسی 10 اینجی FHD هستند، یک کابل برای تغذیه برق دارند، دارای سنسور گرانش داخلی، چرخش خودکار صفحه و قابل کاربرد در نرم افزار اندروید هستند. سری 8 DH نمایشگرهای radxa نیز ماژولهای همه کاره و قابل انطباق با انواع سایزهای SBC میباشند.

علاوه بر محصولات فوق شرکت radxa تولید کننده دوربین 8M 219، دوربین 4K، آداپتور انرژی سری PD 30W با جریان بالا و شارژ سریع، انواع هادرها و سیستمهای ذخیره شامل eMMC USB3 Reader ،SPI Flash Module و ماژول eMMC است. تولید انواع کابل ها، گرماگیر یا هیت سینک، ماژول و PoE HAT و نظایر آنهاست.

طیف و دامنه محصولات radxa  بسیار گسترده است و بنابراین خواهشمندیم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. گروه صنعتی کاسپین به عنوان نمایندگی محصولات و خدمات radxa آماده است کلیه نیازهای شما را در اسرع وقت پاسخگو باشد. ما ضمن برقراری ارتباط با دفاتر توزیع و فروش محصولات شرکت radxa در چین و مناطق همجوار توانسته ایم ضمن برقراری روابط مستمر و پایدار نمایندگی ارائه محصولات و خدمات radxa را نیز بعهده بگیریم. از این رو گروه صنعتی کاسپین آماده است کلیه خدمات radxa شامل استعلام قیمت، تأمین و تحویل کالای درخواستی، مشاوره مهندسی در خصوص انتخاب محصول مناسب با نوع کاربری صنعتی و خدماتی، خدمات نصب  و آموزش نحوه استفاده از محصولات و سایر خدمات مربوط به این شرکت در اسرع وقت با کمترین هزینه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. کافی است با کانالهای ارتباطی ما تماس حاصل نمایید تا از کم و کیف این خدمات مطلع شوید.

لینک سایت RADXA

کپی مطالب بالا با ذکر منبع بلامانع است.

5/5 - (1 امتیاز)
تعداد بازدید ها : 172
فهرست