برندهای مختلفی در دنیا در زمینه تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی فعال هستند و بسیاری از آن ها توانسته اند نظر مشتریان را در خصوص محصولات شان جلب کنند، اما کمتر برندی یافت می شود که ضمن تولید تجهیزات باکیفیت اتوماسیون صنعتی، در زمینه تولید محصولات دیگر نیز توان رقابتی داشته باشد. شرکت اتوماسیون صنعتی موگزا (MOXA) از جمله این برندها محسوب می شود. موگزا با وجود عمر کم خود توانسته است جای خود در بازار محصولات اتوماسیون صنعتی را به سرعت باز کند و اکنون یکی از برندهای نام آشنا نزد بهره گیرندگان از محصولات اتوماسیون است. این شرکت در سال ۱۹۸۷ تأسیس شد و در سال ۱۹۸۸ اولین محصولات خود را به بازار ارائه داد، اما با به کار گیری اولین فن آوری های روز و با استفاده از سیاست مبتکرانه خود در تولید محصولات بدیع با قابلیت های منحصر به فرد، توانست جای خود را خیلی زود در بازار پیدا کند. شرکت موگزا علاوه بر تولید محصولات اتوماسیون صنعتی، در زمینه تولید تجهیزات شبکه های صنعتی، شمارنده های صنعتی، توزیع و خدمات شبکه و مواردی از این دست دارای تخصص می باشد و محصولات خود را به بیش از ۷۰ کشور صادر می کند.

عمده محصولات تولیدی این شرکت را می توان به شرح زیر برشمرد:

– سیستم های اتوماسیون صنعتی کنترل از راه دور (Remote Automation): شامل سری کنترل کننده های قابل برنامه ریزی، نرم افزارهای اتوماسیون، کنترل های از راه دور هوشمند I/O و کنترل های I/O. سری کنترل کننده های قابل برنامه ریزی موگزا دارای پردازشگرهای بسیار قوی و رابط های متعدد هستند که این امر فرایند بازرسی و کنترل فرایندهای صنعتی را تسریع و تدقیق می سازد. قابل اطمینان بودن و ثبات و دوام عملکردی از ویژگی های کنترل کننده های قابل برنامه ریزی moxa محسوب می شوند. این دسته محصولات به دو سری کنترل کننده های قابل برنامه ریزی ماژولار و کنترل کننده قابل برنامه ریزی مستقل تقسیم می شوند که هر یک دارای مدل های متعدد بوده و به فراخور نیاز مشتری در زمینه های مختلف کاربرد دارند. کنترل ها یا ریموت های این شرکت نیز در انواع وایرلس هوشمند، اینترنت محلی هوشمند، ماژولار و … به بازار ارائه می شوند.

– شمارنده صنعتی  (Industrial Computing): از دیگر محصولات moxa محسوب میشوند. این محصولات کامپیوترهای جاسازی شده بدون فن هستند که در صنایع اتوماسیون صنعتی به وفور استفاده می شوند و بهترین گزینه برای شمارش صنعتی هستند. سری های x86 و RISC سری های تولیدی این شرکت اتوماسیون صنعتی قلمداد می شوند که در زیر مجموعه خود طیف متنوعی از مدل ها را شامل می شوند.

– اترنت صنعتی یکپارچه (Integrated Industrial Ethernet): شرکت موگزا مناسب برای استفاده در زمینه های مختلف صنعتی هستند و مشتریان به فراخور نیاز خود می توانند از این فن آوری روز استفاده بهینه ببرند. با استفاده از این تجهیزات اتوماسیون صنعتی می توان چندین شبکه صنعتی را در یک شبکه یکپارچه متحد کرد. این کار را می توان از طریق کابل، بی سیم و شبکه های امنیتی به بهترین نحو انجام داد. از ویژگی های این محصولات می توان به قدرت بالا و فن آوری میلی ثانیه ای آن، پهنای باند بالا و سرعت پردازش، امنیت بالا، نصب و مدیریت چشمی و لذا تسهیل در کاربری و نیز اطمینان صنعتی بالای محصول اشاره کرد.

سوئیچ های اترنت صنعتی، LAN های وایرلس صنعتی، تلفن های همراه صنعتی، روترهای ایمنی صنعتی و تجهیزات مدیریت شبکه از جمله اترنت های صنعتی یکپارچه صنعتی شرکت موگزا محسوب می شوند که هر یک دارای انواع مدل ها و سری های خاص خود بوده و به جرئت می توان گفت نیازهای مشتریان در حوزه های مختلف صنعتی و کاربردی را پوشش می دهند.

– سیستم های نظارت IP یا (IP Survelliance): از دیگر محصولات شرکت moxa محسوب می شوند که دارای عملکرد در موقعیت های سخت بوده، فن آوری بهینه دارند و سیستم یکپارچه هوشمند را نیز دارا می باشند. این تجهیزات نظارتی شرکت موگزا از دمای ۴۰- تا ۷۵ درجه سانتیگراد قابلیت عملکردی دارند و از این رو در انواع محیط های صنعتی قابل استفاده اند. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که در محیط های سخت و خشن نیز عملکرد خود را حفظ کنند. کیفیت بالای تصویر، فن آوری تصویری بالا، سیستم یکپارچه سه وجهی، قابلیت نصب آسان با SCADA و سیستم آنالیز ویدئوی خودکار از دیگر ویژگی های برجسته سیستم های نظارت تولیدی شرکت موگزا قلمداد می شوند. این محصول در سری های VPort 36-2L و VPort 66-2MP و VPort 461A و VPort 06-2 تولید و به بازار عرضه می شوند.

– مبدل صنعتی (Industrial Media Converter): از دیگر محصولات اتوماسیون صنعتی موگزا محسوب می شوند که بسیار مقرون به صرفه بوده، قابلیت حمل و انتقال در مسافت بالا را دارند و سیستم امنیتی ارتقا یافته و قابل اتکایی را نیز دارا می باشند. این مبدل ها شبکه اترنت داخلی را به فیبر نوری تبدیل می کنند. مبدل های صنعتی موگزا نیز در انواع و سری های محتلف تولید می شوند اما یکی از جدیدترین این سری ها TRC-2190 می باشد که دارای ۱۸ اسلات برای ماژول های مبدل است. این محصول برای مدیریت  و بازرسی از راه دور قابلیت استفاده بسیار بالا دارد. همچنین قابلیت عملکرد از دمای ۲۰- تا ۵۵ درجه سانتیگراد از دیگر ویژگی های این محصول اتوماسیون صنعتی است که آن را از نمونه های مشابه متمایز می کند.

شرکت موگزا علاوه بر طیف محصولات متنوع و گسترده، دارای بازار بسیار شناوری در سطح جهان می باشد و مراکز توزیع و خدمات آن به قدری گسترده است که کسی در هیچ نقطه ای از دنیا نمی تواند نسبت به محصولات آن مغفول بماند. دفتر فروش و بازرگانی این شرکت در آمریکا واقع است، اما دارای یک دفتر طراحی و مهندسی در تایوان است. این شرکت دارای دفاتر منطقه ای در برزیل، هند، کره جنوبی، روسیه، بریتانیا و سایر نقاط می باشد، ضمن این که سه دفتر فروش و ارائه خدمات این شرکت در چین فعال بوده و گروه صنعتی کاسپین ضمن روابط فشرده با این دفاتر، آمادگی ارائه محصولات و خدمات اتوماسیون صنعتی موگزا را کاملاً دارای می باشد. از این رو می تواند برای دریافت اطلاعات بیشتر، یا استعلام قیمت و سفارش خرید از طریق مجاری ارتباطی معرفی شده در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

لینک سایت موگزا

  کپی مطالب بالا با ذکر منبع بلامانع است.

5/5 - (1 امتیاز)
تعداد بازدید ها : 1,274
فهرست