نمایندگی فروش ماژول های الکترونیکی آلینکس (Alinx)

  1. خانه
  2. دسته‌بندی نشده
  3. نمایندگی فروش ماژول های الکترونیکی آلینکس (Alinx)

 

گروه صنعتی کاسپین تأمین کننده انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی و قطعات الکترونیکی نظیر ماژول های الکترونیکی و نظایر آن با تکیه بر نیاز مشتری و اولویت بندی بازار در سالهای اخیر توانسته است به نوبه خود پاسخگوی بخشی از نیازهای صنایع در زمینه تجهیزات فناورانه در کل سطح کشور باشد. ما کار خود را با واردات تجهیزات اتوماسیون صنعتی با برندهای بزرگ جهانی شروع کردیم اما به مرور هم دامنه محصولات و هم گستره برندهای وارداتی را به نحو چشمگیری توسعه دادیم. واردات و تأمین ماژول های الکترونیکی شرکت Alinx در این پرتو آغاز و در دستور کار گروه صنعتی کاسپین قرار گرفت.

شرکت alinx یک شرکت چینی است که با فعالیت نوآورانه با استفاده از فناوری های FPGA/SoC موفق به تولید ماژول های الکتریکی در سطح استاندارد جهانی و قابل رقابت با برندهای معتبر بین المللی شده است. آلینکس تولید کننده طیف گسترده ای محصولات با استاندارد سیستم روی ماژول (SOM)، بوردهای توسعه و کارتهای FMC می باشد. این شرکت چینی همچنین ارائه دهنده خدمات فنی و راهکارهای توسعه بازار در ابعاد گسترده است که همکاری جهت تأمین سریع و ارزان محصولات این شرکت را تسهیل نموده است. محصولات Alinx در زمینه های مختلف و متنوع قابلیت کاربرد دارند اما با این حال بیشترین فیلدهای بهره گیرنده از محصولات این برند بشرح زیر هستند:

اتوماسیون خودرو: کارتهای تزریق ویدئوی 4 کاناله و 8 کاناله از جمله فناوری های آلینکس هستند که در زمینه شبیه سازی تصویر تزریقی، پخش ویدئو در خودرو، شبیه سازی HIL سخت افزاری و مواردی از این دست استفاده می شوند. همچینن تجهیزات 8 کاناله GMSL نیز ابزارهای موثر برای گردش و تجمیع دوربین های چندگانه به منظور رانندگی خودکار خودرو است. کیفیت بالای تصویر و تعداد کانال خروجی بالا از ویژگی های این تجهیزات است. همچنین دوربینهای 16 کاناله GSML با کارت PCIE نیز در زمینه رانندگی خودروهای بدون سرنشین، وسایل نقلیه ویژه با سرعت آهسته ، تجهیزات جمع آوری داده و سیستمهای شبیه سازی داخل خودرو کاربرد موثری دارند.

تجهیزات پزشکی: تجهیزات Alinx قابلیت ضبط ویدئویی را دارند و این امر به فناوریهای نوآورانه پزشکی امکان کنترل فرآیندهای درمانی و مراقبت درمانی را می دهد.

صنایع: دوربینهای لینک رابط و دوربینهای دارای سرعت بالا با کارت ضبط داده های PCIE می توانند نقش حائز اهمیتی در اتوماسیونی کردن فرآیندهای تولید و خودکار کردن فرآیندهای کنترل کیفی داشته باشند. این تجهیزات همچون دستگاههای بینایی عمل می کنند و می توانند نسبت به هر گونه اختلال در فرآیند آلارم های لازم را به تولیدکننده بدهند.

چنان که مشخص است سطح فناوری بالا و دامنه کابردی گسترده محصولات Alinx به آنها قابلیتهای کاربردی موثر بخشیده است و این امر مشتریان در صناعی و خدمات مختلف را متوجه استفاده از محصولات این شرکت چینی کرده است. در ادامه به معرفی محصولات مختلف آلینکس می پردازیم.

محصولات Alinx

در ادامه و به منظور آشنای اجمالی، به معرفی عمده محصولات شرکت آلینکس و مدلها و سریهای متنوع آن می پردازیم:

ماژول های SoC (System on Chip): سیستمهای SoC یک مدار کامل شامل ورودی و خروجی و سیستمهای پروسسینگ را شامل می شود. این محصول به طور کلی در سریهای Versal Al Edge، Zynq UltraScale+RFSoC، Zynq UltraScale+MPSoC و ZYNQ 7000 SoC تولید می شود. هر یک از این سریها مدلهای متنوعی را شامل می شوند.

ماژول FPGA (Field Programmable Gate Array): این ماژول ها عمدتا زمانی استفاده می شوند که می خواهیم چند فرآیند را به صورت همزمان با هم انجام دهیم. شرکت آلینکس تولید کننده ماژوهای FPGA در سریهای Kintex Ultrascale+، Artix Ultrascale+، Kintex Ultrascale، Kintex 7، Artix 7 و Spartan 7/6 است.

بوردهای توسعه SoC: این محصولات نیز در سریهای مختلف تولید می شود. سری Versal Al Edge در مدل VD100 تولید و به بازار ارائه می شود، سری Zynq Ultrascale+ RF SoC در سری AXRF4 تولید و به مشتریان عرضه می شود، محصولات Zynq UltraScale+ MPSoC در انواع Z19، AXU، Z7 و نظایر آن تولید می شوند، و محصولات ZYNQ 7000 SoC در مدلهای AX تولید و روانه بازار می شوند.

بوردهای توسعه FPGA: این محصولات نیز دامنه متنوعی دارند. سری Kintex Ultrascale+ از این محصول در مدلهای AXKU تولید میشود، سری Artix Ultrascale+ در مدل AXAU15 FPGA  تولید می شود، سری Kintex Ultrascale در مدلهای AXKU041، AXKU042، AXKU043 و AXKU062 تولید و به مشتریان عرضه میشود، سری Kintex 7 در مدلهای AV7K300، AV7K325 و AX7325B تولید می شود، سری Artix 7 در مدلهای AC7200، AC7A035، AC7A200 و AC7100B تولید می شود و در نهایت سری Spartan 7/6 نیز در مدلهای AX309 و AX7050 تولید و به مشتریان عرضه می شود.

محصولات Pango FPGA| SoPC Boards: سری Titan-2 این محصولات شامل مدلهای AXP392، AXP391 و AXP390 می شود. همچنین سری Logos/ Logos2 این محصولات نیز در مدلهای P50، P22 و P100 تولید و روانه بازار می شود.

محصولات Pango FPGA| SoPC SOMs: سری Titan-2 این محصول نیز در مدل P390 و سری Logos/ Logos2 این محصول در سریهای P25G، P50G، P12، P50، P22 و P100 تولید و به بازار ارائه میشود.

کارتهای FMC، ماژول های Add-on و برخی قطعات جانبی و یدکی از دیگر محصولات شرکت آلینکس محسوب میشوند.

لیست فوق صرفا اشاره ای اجمالی به انواع ماژول های الکترونیکی متنوع تولید شده توسط شرکت Alinx بود. بنابراین برای آشنایی با انواع مدلها کارکرد و مشخصات فنی آنها و انتخاب محصول مناسب با ما تماس بگیرید.

گروه صنعتی کاسپین با توجه به ارتباطات تنگاتنگی که میان شرکت و نمایندگی های فروش Alinx ایجاد کرده، آماده است خدمات مورد نیاز مشتریان را در اسرع وقت در اختیار شما قرار دهد. کلیه مراحل تأمین شامل استعلام قیمت و اعلام موجودی، خرید و تأمین و تحویل در محل، آموزش نصب و نحوه کارکرد، مشاوره در زمینه روشهای نگهداری مناسب و تعمیر محصولات، و انتخاب بهترین مدل محصول متناسب با نیاز شما از زمره خدمات ما به شما مشتریان بشمار می رود. کلیه این خدمات در کمترین زمان ممکن و کمترین هزینه ارائه می شود. گروه صنعتی کاسپین نمایندگی تأمین محصولات و خدمات Alinx را بر عهده دارد و از این رو برای دریافت هر گونه اطلاعات و خدمات این شرکت در خصوص محصولات Alinx با ما تماس حاصل فرمایید.

 

لینک سایت Alinx

کپی مطالب بالا با ذکر منبع بلامانع است.

5/5 - (1 امتیاز)
تعداد بازدید ها : 60
فهرست