گروه صنعتی کاسپین تأمین کننده انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی و قطعات الکترونیکی، سابقه دیرینه ای در زمینه تأمین و ارائه خدمات مشاوره مهندسی در خصوص انواع سنسور را دارد. نیاز واحدهای صنعتی و خدماتی به اتوماتیزه کردن فرایندها از دلایل استقبال روزافزون به انواع سنسورها بشمار می رود و گروه صنعتی کاسپین به نوبه خود توانسته است بخشی از نیاز داخلی جهت تأمین جدیدترین سنسورها با بدیع ترین قابلیت ها، از برندهای معتبر بین المللی را برآورده سازد. در این راستا مطالعه بازار ما را به جذابیت برند ALIF از تولیدکنندگان سنسورهای باکیفیت و نوآورانه نزد مشتریان واقف کرد و در این راستا تعامل با این شرکت برای تأمین نیازهای مشتریان در دستور کار ما قرار گرفت.

برند چینی ALIF باوجود سابقه کم به جهت تولید محصولات بادوام، دقیق و مقرون به صرفه ظرف مدت زمان کوتاهی توانست جای خود را در بازار جهانی پیدا کند و اکنون جزو برندهای معتبر جهانی در زمینه تولید سنسور بشمار می رود. این شرکت از همان ابتدا طراحی و توسعه مبتکرانه در راستای افزایش بهره وری را در دستور کار تیم تحقیق و توسعه خود قرار داد و همین امر قابلیت رقابت پذیری جهانی سنسورهای تولیدی این شرکت را از همان ابتدا رقم زد. تولید سیلندر سنسورهای مغناطیسی در رأس دستور کار ALIF قرار دارد و این شرکت با تولید انواع سیلندر سنسور در سریها و مدلهای مختلف توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند.

کاربرد سنسورهای ALIF

سیلندر سنسورهای مغناطیسی ALIF در حوزه های مختلف قابلیت کاربردی دارند که عمده ترینشان بشرح زیر است:

اتوماسیون صنعتی: سنسورهای مغناطیسی و تکنولوژیهای تست مرتبط به آن اجزاء بسیار مهم برای اطمینان از فرایندهای نصب، راه اندازی و بهره برداری از خطوط تولید اتوماسیونی محسوب می شوند. سنسورهای مغناطیسی ALIF در این زمینه با ضریب حساسیت بالای خود، ثبات دمایی، قابلیت پیشگیری از مداخله فرایندهای همزمان، ساختار یکپارچه و مصرف پایین انرژی می توانند در بهره وری فرایندهای اتوماسیونی تولیدی نقش بسزایی ایفا کنند.

تجهیزات پزشکی: محصولات ALIF در زمینه پزشکی نیز کاربردهای متنوعی دارند. سنسورهای این شرکت می توانند در اندازه گیری میدان مغناطیسی درون و اطراف دستگاههای MRI، و به عنوان سوئیچ های محدودیت ساز و ایمنی مورد استفاده قرار گیرند. متناسب بودن تکنولوژی محصولات ALIF با اقتضائات پزشکی از عمده مزایای استفاده از سنسورهای مغناطیسی ALIF در پزشکی است.

حمل و نقل: سنسورهای مغناطیسی ALIF نقش زیادی در زمینه ایمن سازی حمل و نقل زمینی و قابلیت عملکردی روان و دقیق تجهیزات حمل و نقل ایفا می کنند. کارآمدی بالا، مصرف پایین انرژی، حساسیت و دقت بالا، و ضمانت ایمنی حمل از مزایای استفاده از سنسورهای ALIF در حمل و نقل است.

صنایع غذایی: در فرایندهای فرآوری مواد غذایی فناوریهای نوین اتوماسیونی یک نیروی جدید به این صنعت وارد کرده اند. در مواردی که مرتب و سورت کردن، بسته بندی، جابجایی و چیدن محصولات انرژی فیزیکی بالایی نیاز دارد می توان با استفاده از سنسورهای مغناطیسی فرایند را تسریع و تسهیل کرد. فرکانس بالای عملکردی و راحتی نصب تجهیزات از مزایای سنسورهای مغناطیسی ALIF در صنایع غذایی است.

صنعت الکترونیک: سنسورهای مغناطیسی سیلندری در زمینه های مختلف الکترونیکی از اتوماسیون کارخانه تا روباتیک، ماشین های CNC، سیستم های کانوایر و نوار نقاله، و مواردی از این نظیر می توانند با تسریع فرایندها، کاهش هزینه های نگهداری تعمیرات و طول عمر بیشتر، فرایندها را تسهیل کنند. طراحی یکپارچه و کارایی مطمئن از ویژگیهای سنسورهای مغناطیسی سیلندری ALIF هستند که به صنعت الکترونیک مزیت می بخشند.

محصولات ALIF

سنسورهای مغناطیسی سیلندری ALIF در دو سری کلی AG و AFG تولید و روانه بازار می شوند. در ادامه به معرفی اجمالی هر یک از مدلهای این دو سری محصولات می پردازیم:

سری AG: سری AG از سنسورهای مغناطیسی سیلندری ALIF متناسب با استانداردهای زیست محیطی طراحی شده اند، قابلیت عملکردی در محیط های سخت با تنظیمات مورد نظر شما را دارند و به تغییرات در میدان مغناطیسی بلافاصله پاسخ می دهند. سری AG سنسورهای مغناطیسی سیلندری شرکت ALIF در مدلهای AG-01 ،AG-09 ،AG-22 ،AG-26 ،AG-27 ،AG-29 ،AG-38 ،AG-39 ،AG-49 و AG-59 تولید و روانه بازار می شوند. هر یک از این مدلها قابلیتهایی دارند که مشتریان می توانند ضمن اخذ مشاوره از گروه صنعتی کاسپین مناسبترین مدل مقتضی کاربردهای خاص خود را یافته و برگزینند.

سری DFG: این سری از سنسورهای مغناطیسی سیلندری ALIF فرایندهای قالب گیری بسیار ظریفی دارند، مسدود شدن سوراخ روی شیار در حین نصب سنسور را بسیار کاهش می دهند، دارای اشکال مختلف هستند و امکانات و فرصتهای بیشتری برای نصب روی شیارهای مختلف فراهم می کنند، و همچنین بادوام و کیفیت بوده  واطمینان عملکردی بالایی دارند. این محصولات نیز در مدلهای DFGH ،DFGJ ،DFGE و DFGG تولید و به مشتریان عرضه می شوند.

قطعات یدکی: شرکت ALIF تولیدکننده قطعات یدکی سنسورهای مغناطیسی نیز می باشد. این قطعات مشخصات چندگانه و متنوع دارند و قابلیت نصب روی انواع سیلندرهای دارای سنسورهای مغناطیسی در ابعاد مختلف را دارند. طراحی آنها متناسب با ارگونومی نیروی کار هستند که فرایند نصب و راه اندازی را تسهیل می کند. ساخت از طریق مواد غیر قابل اشتعال، مقاوم در برابر سایش و قابلیت تحمل نواسانات دما به این قطعات مقاومت بالایی را داده است.کانکتورهای سنسور مغناطیسی،  کابل سنسور، کلمپ سنسور و براکت سیلندر از جمله قطعات یدکی تولیدی ALIF هستند.

این محصولات روی انواع سیلندرها قابلیت استفاده دارند. سیلندرهای بادی Tie-Rod، سیلندرهای گرد، سیلندرهای بادی پروفیل، سیلندرهای C-Sllot ،T-Slot و انواع دیگر سیلندرها، از جمله سیلندرهایی هستند که متناسب با عملکرد می توان از سنسورهای مغناطیسی سیلندری ALIF روی آنها استفاده کرد.

شرکت ALIF در طول بیش از 20 سال فعالیت روی بکارگیری و نوآوری در زمینه تولید سوئیچهای مغناطیسی تمرکز کرده است. محصولات این شرکت در صدها زمینه صنعتی و خدماتی متنوع قابل استفاده است و به بیش از 40 کشور در سرتاسر دنیا صادر می شود.

گروه صنعتی کاسپین به عنوان نمایندگی تأمین محصولات ALIF آماده پاسخگویی به نیازهای شما در زمینه کلیه محصولات و خدمات شرکت ALIF میباشد. ما علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش و کلیه خدمات تأمین شامل استعلام قیمت، تهیه و تحویل، نصب و راه اندازی و نظایر آن، آماده ایم سفارشات ویژه یا دیدگاههایتان را نیز به ALIF منتقل کنیم. برای آشنایی با کم و کیف خدمات گروه صنعتی کاسپین با ما تماس بگیرید.

لینک سایت ALIF

کپی مطالب بالا با ذکر منبع بلامانع است.

5/5 - (1 امتیاز)
تعداد بازدید ها : 315
فهرست