نمایندگی فروش محصولات اتوماسیون صنعتی GMI

  1. خانه
  2. دسته‌بندی نشده
  3. نمایندگی فروش محصولات اتوماسیون صنعتی GMI

 

پیرو رشد فناوری فرآیندهای صنعتی و خدماتی تجهیزات اتوماسیون صنعتی نقشی مهم در هوشمندسازی و افزایش امنیت فرآیندها یافته اند و همین امر اقبال به این تجهیزات را گسترش داده است. گروه صنعتی کاسپین از بدو تأسیس اهتمام خود را متوجه تأمین و فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی نموده است و در این راه ضمن برقراری ارتباط با مراکز فروش و نمایندگیهای بسیاری از برندهای اتوماسیون صنعتی در سرتاسر دنیا توانسته است به نوبه خود سهمی در تأمین نیازهای واحدهای خدماتی و صنعتی در زمینه تجهیزات اتوماسیون صنعتی داشته باشد. برند ایتالیایی GMI یا GM International از زمره این تولید کنندگان تجهیزات اتوماسیون صنعتی است که تمرکز خود در زمینه تحقیق و توسعه را را افزایش ایمنی فرایندها گذاشته است  در این زمینه توانسته است بازار و نیازهای جهانی را تحت تأثیر محصولات مبتکرانه خود کند.

شرکت GMI در سال 1993 در ایتالیا تأسیس شد و از این حیث مجموعه ای تقریبا نوپا محسوب می شود ولی اهتمام آن به طراحی و مهندسی، ساخت با بهترین کیفیت و بهره گیری از تکنولوژیهای روز، و تمرکز بر ایمنی در اتوماسیون صنعتی باعث شد به زودی خود را در صدر بازار جهانی ببیند و مشتریان را متوجه محصولات خود کند. توجه این شرکت به شاخص های مدیریت کیفیت و اخذ گواهی ایزو 9001 موید این ادعاست، همچنین این برند دارای گواهی ایزو 45001 نیز می باشد که التزام سازمان به استانداردهای ایمنی و بهداشت محیط کار و نیروی انسانی را نشان می دهد. دریافت گواهینامه معتبر بین المللی دیگر در زمینه های سیستم QMS ،ATEX، محیطهای خطرزا یا Hazardous Location، محیط های دریایی و غیره نشان از اهتمام این مجموعه به تمامی جوانب محصولات و رعایت الزامات بگونه ای است که محصول را در زمینه ها و فرایندهای صنعتی و خدماتی متنوع استانداردسازی می کند.

ارائه محصولات باکیفیت، تأمین خدمات باکیفیت، بهبود مستمر، عطف توجه به بازار جهانی و سیاستگذاری های دقیق برای تسهیل فرآیند توزیع محصولات در اقصی نقاط دنیا از جمله سیاست های پایدار این شرکت بوده است که نتایج خود را در توزیع گسترده محصولات باکیفیت و مطلوب نظر مشتریان طی سالهای اخیر نشان داده است. این شرکت دارای دفاتر و نمایندگیهای منطقه ای در نقاط مختلف دنیاست و گروه صنعتی کاسپین نیز برحسب سفارشات متعدد داخلی در زمینه تأمین این محصولات، نمایندگی فروش و توزیع محصولات اتوماسیون صنعتی GMI را برعهده گرفته است.

محصولات GMI

چنانکه اشاره شد این شرکت تولیدکننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی با عطف توجه به نیازهای امنیتی مشتریان است. محصولات GMI در زمینه های صنعتی و کاربردی گسترده قابلیت بهره گیری دارند و از این رو طیف گسترده ای از مشتریان خواهان این تجهیزاتند. در ادامه به معرفی عمده محصولات GMI می پردازیم:

– جداسازهای یا ایزولاتورهای ایمن ذاتی: این تجهیزات ساده ترین و مقرون به صرفه ترین ابزارها برای ایمن سازی در برابر محیطها و پارامترهای خطرزا هستند. عمده کاربرد این دسته از جداسازهای GMI در ورودی آنالوگ، خروجی آنالوگ، ورودی دیجیتال، خروجی دیجیتال، مبدل سیگنال، مبدل خطر سریال، مبدل جداساز سلول، مبدل ارتعاش، ورودی فرکانس، تکرارکننده مقاومت، ورودی دما، دتکتور مایعات قابل اشتعال، دتکتور سیگار و مواردی از این دست است. هر یک از این محصولات دارای مدل ها و انواع بسیار متنوعی هستند که به فراخور نیاز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

– رله های ایمنی: زمانی که بارگذاری مستقیما و توسط کنترل کننده ایمنی ممکن نباشد از رله های ایمنی استفاده می شود. برای مثال زمانیکه کنترلر ایمنی نتواند مقدار انرژی مورد نیاز برای لودینگ را فراهم کند، یا زمانیکه تماسهای چندگانه برای یک کنترل سیگنال مشخص مورد نیاز است از این رله ها استفاده می شود. این محصولات GMI نیز بر حسب تعداد کانال، متریال تماسی، ویژگیها، حداکثر نرخ تماس، حداکثر ولتاژ بارگذاری، دمای عملیاتی، درجه همبستگی ایمنی و مواردی از این دست به مدلها و انواع مختلف تقسیم می شوند.

– جداسازهای ایمن غیر ذاتی: این سری از محصولات GMI نیز برای ورودیها و خروجیهای آنالوگ، مبدلهای سیگنال، تکرارکننده مقاومت، ورودی دما و مواردی از این دست استفاده می شود.

– سیستم های مالتی پلکسر: زمانیکه نیاز باشد مقدار پایداری از متغیرها در فواصل دوردست در درسترس باشند می توان بجای سیم کشی طولانی هر یک از این متغیرها تا اتاق کنترل می توان کلیه سیگنالهای ورودی را به یک ملتی پلکسر در موقعیت مکانی مناسب قرار داد و به این ترتیب از مزیتهای این تجهیز شرکت GMI استفاده کرد. این تجهیز خطوط را به سنسورها وصل می کند و داده ها را از طریق یک خط ارتباطی مشترک به پایگاههای کنترلی ارسال می کند. این محصول نیز بسته به نوع کاربرد دارای مدلهای متنوع است.

– تغذیه کنندگان انرژی: GMI مدلهای متنوعی از این دست تجهیزات اتوماسیون صنعتی تولید می کند که دبا سطح تکنولوژی بالا، در گسترده ترین مختصات قابل دسترسی صاحبان صنایع و فناوری است.

– بوردهای ترمینال: این محصولات قابلیت اتصال آسان به بوردهای ترمینال ABB ،HIMA، یوکوگاوا، اینونسیس و تریکنکس دارند. این بوردها همچنین دارای سیستمهای رابط جدید HART هستند که تعداد ماژولهای مالتی پلکسر را به شدت کاهش می دهند.

– نشانگرها: نشانگرها یا اندیکاتورهای میدانی GMI را می توان به سری حلقه های 4 تا 20 میلی آمپر متصل کرد، یا می توان از طریقشان نواحی خطرناک را در نقاط ایمن کنترل نمود. این محصولات GMI مصرف بسیار کمی دارند و می توانند در داخل زمین نیز تنظیم شوند.

شرکت GMI در نقاط مختلف جهان از جمله ژاپن، آمریکا، روسیه، سنگاپور، امارات، چین و … دارای دفاتر نمایندگی و فروش است. این شرکت اتوماسیون صنعتی مازاد بر خدمات فروش، تأمین کننده خدمات فنی و مهندسی برای مشتریان است. این خدمات هم شامل خدمات تعمیراتی و مشاوره مهندسی در خصوص استفاده بهینه از تجهیزات موجود است، و هم دریافت کننده نیازهای سفارشی جهت تحقیق و توسعه و طراحی محصول.

گروه صنعتی کاسپین تأمین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی و قطعات الکتریکی از عمده واردکنندگان محصولات GMI و ارائه دهندگان کلیه خدمات این شرکت ایتالیایی است. ما آماده ایم نیازهای شما در زمینه تأمین تجهیزات و محصولات اتوماسیون صنعتی GMI، خدمات تعمیر، راه اندازی و نصب، آموزش نحوه استفاده بهینه، تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه، و انتخاب محصول متناسب با نیاز صنعتی و خدماتی را در اسرع وقت با کمترین هزینه برآورده سازیم. بنابراین ضمن برقراری تماس با ما می توانید بصورت کامل از کم و کیف این خدمات مطلع شوید.

لینک سایت GMI

کپی مطالب بالا با ذکر منبع بلامانع است.

5/5 - (1 امتیاز)
تعداد بازدید ها : 1,543
فهرست